Kjell-Åke är allt lite nervös inför provflygningen av Piper L-4 Grasshopper.

Sen är han så här nöjd efteråt!


Lämna ett svar

kolaybetkolaybetbetgitbetparkbetparkbetgitbetparkbetgitholiganbetjojobet günceljojobet güncel girişjojobet günceljojobet girişjojobetanadoluslot güncelanadoluslot güncel girişanadoluslot girişanadoluslot